Senior architekt/ka na Sekciu tvorby mestských priestorov
Rámcová náplň práce:
- práca na projektoch MIB-u a mesta Bratislava,
- vedenie projektov a projektových častí,
- manažovanie práce externých architektov a stavebných inžinierov,
- príprava a spracovanie zadaní (definovanie lokalitného programu, definovanie krajinno – architektonických požiadaviek, definovanie stavebných štandardov, definovanie rozsahu a podrobnosti projektovej dokumentácie, stanovenie termínov na spracovanie),
- spracovanie overovacích štúdií – preverenie realizovateľnosti požadovaného lokalitného programu, výšky investície, predpokladanej hodnoty zákazky na projekčné práce,
- pripomienkovanie a optimalizácia navrhovaných riešení a projektovej dokumentácie,
- zabezpečovanie vedenia a kontroly celého projektového tímu prideleného pre určený projekt a zodpovednosť za jeho riadne fungovanie, pričom projektovým tímom sa rozumejú všetci, zamestnanci, iní spolupracovníci, externí technici, projektanti a iné osoby technického zamerania vykonávajúce činnosti na určených projektoch,
- zabezpečovanie každodenné plánovania, zadávanie úloh, realizácie, riadenia a koordinácie určených úloh členom projektových tímov,
- kontrolovanie kvality vykonaných prác na určených projektoch,
- zodpovednosť za dodržiavanie schválených termínov a rozpočtov určených projektov,
- preberanie a kontrola hotovej projektovej dokumentácie, spracovanie žiadostí o opravu,
- koordinácia s ostatnými útvarmi MIB a ďalšími organizáciami v rámci súvisiacej agendy,
- zabezpečenie vypracovania pravidelných reportov k určeným projektom,
- práca na koncepčných a strategických témach MIB,
- spolupráca na grantových projektoch s oddeleniami Magistrátu Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava,
- poskytovanie podpory pri príprave odpovedí o vedených projektoch a súčinnosti pri úlohách oddelenia komunikácie súvisiacich s určenými projektami.
Zamestnanecké výhody, benefity
1. Peňažné benefity: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 – 3%.
2. Ďalšie benefity:
- pružný pracovný čas,
- čiastočný Home office v týždni,
- sociálna politika – príspevok na stravovanie,
- 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily,
- zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona,
- Multisport karta,
- príspevok na dopravu vo výške 12 eur/mesačne,
- možnosť profesijného a odborného rastu (domáce a zahraničné konferencie a prednášky).
- práca pre prestížneho zamestnávateľa.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požiadavky na vzdelanie, schopnosti a odborné znalosti:
- Ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa v odbore architektúra
- Odborná prax v oblasti architektúry objektov občianskej vybavenosti a obytných budov minimálne 4 roky – z toho min. 2 roky vo vedení projektu.
- Skúsenosť so samostatným vedením komplexnej stavby od obstarávania až po kolaudáciu
- Skúsenosť v oblasti projektového manažmentu
- Znalosť povoľovacieho procesu a rámcová znalosť stavebného zákona a súvisiacich vyhlášok
- Skúsenosť s prípravou investičných zámerov a skúsenosť je mimoriadne vítaná.
- Osobná projekčná činnosť v oblasti architektúry, alebo odborná prax vo verejnej správe je vítaná.
- Skúsenosť s kontrolou PD a rozpočtov, ako aj schopnosť práce s cenníkmi (napr. Unika) a kalkulačkou stanovujúcou hodnotu projektových prác Českej komory architektov sú vítané.
- Ovládanie softvéru v rozsahu potrebnom na vedenie a kontrolu agendy a dokumentácie k projektu: AutoCAD, Word, Excel podmienkou; MS Project, SketchUP, Adobe vítané
- Schopnosť pracovať samostatne aj tímovo.
- Samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť.
- Bezúhonnosť, integrita.
Miesto výkonu práce
Bratislava
Typ úväzku
Plný úväzok
Ponúkaný plat
od 1600 EUR / mes. ( Tarifný plat: 983,-€ ) Uvedený ponúkaný plat je funkčný plat podľa zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, ktorý zohľadňuje priznanie príplatkov k tarifnému platu, najmä podľa schopností, výsledkov, rozsahu a kvality plnenia pracovných úloh úspešného uchádzača.
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
- žiadosť o zaradenie do výberového konania
- životopis /max.4 normostrany/
- fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania
- údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Informácie o výberovom konaní
Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.
Žiadosť spolu s požadovanými prílohami doručte elektronicky najneskôr do 11.7.2024.