Riaditeľ/ka kancelárie riaditeľa v Metropolitnom inštitúte Bratislavy
(Prihlasovanie ukončené) Hľadáme skúsenú osobu, ktorá by viedla kanceláriu riaditeľa. Staň sa súčasťou mladej inštitúcie, ktorá spolutvorí budúcu podobu mesta a zastupuje verejný záujem. Kancelária riaditeľa usmerňuje chod a vývoj celej inštitúcie.
Popis pracovného miesta
- Zavádzanie princípov tvorby politík, projektového manažmentu
- Riadenie a kontrola činností v oblasti personálnej agendy, finančného manažmentu, procesu verejných obstarávaní, úloh plynúcich z Hlavného mesta SR Bratislavy.
- Zabezpečenie plynulého fungovanie prevádzkových a organizačných činností Metropolitného inštitútu Bratislavy.
- Spolupráca a komunikácia s partnerskými organizáciami MIBu, magistrátom HM BA a ostatných organizácií mesta ohľadom plnenia projektových činností.
- Zastupovanie riaditeľa MIB v čase jeho neprítomnosti vo vymedzenom rozsahu.
- Iné úlohy najmä súvisiace s prevádzkou a organizáciou MIBu.
Súhrn
Druh pracovného pomeru:Jednozmenná prevádzka
Minimálne dosiahnuté vzdelanie: Vysokoškolské II. stupňa
Vyžadovaná prax [počet rokov]: 5
Možný termín nástupu: Dohodou
Prax v odbore: 5
Miesto: Ventúrska 22, 814 99 Bratislava
Ponúkaný plat: Funkčný plat od 1 600 EUR/mes.
Tarifný plat: od 905 eur Uvedený plat je tarifný podľa zákona č.553/2003 Z.Z.
Funkčný plat je priznaním osobného a riadiaceho príplatku k tarifnému platu.
Zamestnanecké výhody, benefity
Peňažné benefity: osobné príplatky a odmeny, valorizácia, príspevok do DDS 2 – 3 %
Možnosť profesijného a odborného rastu.
Ďalšie benefity:
- pružný pracovný čas
- výmer dovolenky o týždeň nad rámec zákona
- 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
- možnosť čiastočného home-office
- možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií
- multisport karta
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Ukončené vysokoškolské vzdelanie II. Stupňa
- Minimálne 5 rokov odbornej praxe
- Riadiaca prax min. 2 roky.
- Systémový prehľad v oblasti zapájania verejnosti do rozhodovania
- Skúsenosť s prácou s ľuďmi z rôznych sektorov
- Základné facilitačné zručnosti.
- Riadenie a kontrola činností v oblasti personálnej agendy, finančného manažmentu, procesu verejných obstarávaní, úloh plynúcich z Hlavného mesta SR Bratislavy.
- Zabezpečenie plynulého fungovanie prevádzkových a organizačných činností Metropolitného inštitútu Bratislavy.
- Spolupráca a komunikácia s partnerskými organizáciami MIBu, magistrátom HM BA a ostatných organizácií mesta ohľadom plnenia projektových činností.
- Zastupovanie riaditeľa MIB v čase jeho neprítomnosti vo vymedzenom rozsahu.
- Iné úlohy najmä súvisiace s prevádzkou a organizáciou MIBu.
- Strategické myslenie, projektové myslenie, organizačné a riadiace schopnosti.
- Schopnosť komunikovať s rôznymi cieľovými skupinami s empatiou a porozumením.
- Schopnosť nastaviť a rozvíjať dôveru medzi rôznymi skupinami a sektormi.
- Ovládanie práce s PC na štandardnej užívateľskej úrovni (Word, Excel, Internet).
- Bezúhonnosť, schopnosť pracovať samostatne aj tímovo, precíznosť, zanietenosť, flexibilita.
- Dobrá znalosť anglického jazyka slovom aj písmom- úroveň B2 a vyššie.
Informácie o výberovom konaní
- Žiadosť o zaradenie do výberového konania/ motivačný list /max. dve normostrany/
- Životopis /max. 4 normostrany/
- Vyplnený osobný dotazník – vzdelanie + prax /nájdete v závere inzerátu/
- Vyplnené čestné vyhlásenie na účely započítania praxe /nájdete v závere inzerátu/
- Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania
- Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
POZNÁMKA:
- V životopise a dotazníku je potrebné uviesť presný dátum začiatku a ukončenia pracovného pomeru /deň, mesiac, rok/ a taktiež uviesť presné dátumy v prípade požadovanej praxe.
- Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.
- Súčasťou VK môže byť aj vypracovanie prípadnej štúdie / zadania.