Klientske centrum PAAS
Centrálne zákaznícke centrum Bratislavského parkovacieho asistenta PAAS umožní obyvateľom mesta vybaviť záležitostí spojené s parkovaním v regulovaných zónach.
Voľný priestor v budove Zimného štadióna Ondreja Nepelu sa zmení na centrálne zákaznícke centrum klientov Bratislavského parkovacieho asistenta PAAS, ktorá zabezpečuje prevádzku regulovaného parkovania v meste.
Metropolitný inštitút Bratislavy v spolupráci s architektkami Tatianou Kuva a Kristínou Tomanovou pripravil návrh interiéru kancelárie, v ktorej obyvatelia mesta budú môcť vybaviť široké spektrum záležitostí spojených s parkovaním v regulovaných zónach. V štúdii architektky navrhli vytvoriť moderne pôsobiaci priestor orientovaný na klientov centra.
Na ploche s rozlohou približne 100 m2 sa budú nachádzať dve zóny – do prednej časti budú mať prístup klienti, zadná časť bude slúžiť ako technicko-obslužné zázemie pre zamestnancov. Klientsku zónu bude tvoriť trojica veľkých pracovných stolov rozdelených na dve pracovné miesta. Nebude tu chýbať miesto na čakanie a detský kútik. Dominantou bude deliaca stena s policami a úložným priestorom vo farbách PAAS. Architektky pretavili identitu spoločnosti aj do obkladov stien, ktoré budú z pozinkovaného plechu s efektom snehovej vločky, čo zabezpečí mierny odraz denného svetla smerom do priestoru. Tento prvok pomôže vytvoriť dojem, že sa návštevník nachádza v prevádzke spojenej s parkovaním. K technickému charakteru prispeje aj otvorený strop s odhalenými rozvodmi techniky.
Zázemie pre zamestnancov bude tvoriť kuchynka, šatňa, sklad, toaleta a malá zasadačka. Keďže zázemie nebude mať prístup k prirodzenému svetlu, hornú časť deliacej steny bude tvoriť priesvitný materiál, cez ktorý sa svetlo dostane do zadných priestorov.
Tento projekt je spoločným projektom Metropolitného inštitútu Bratislavy, hlavného mesta a mestskej organizácie Mestský parkovací systém.
