Klientske centrum PAAS

Príprava projektu
Povoľovacie procesy
Realizácia
Ukončené

Centrálne zákaznícke centrum Bratislavského parkovacieho asistenta PAAS umožňuje obyvateľom mesta vybaviť parkovanie v regulovaných zónach.

Klientske centrum PAAS. Foto: Adam Šakový

Voľný priestor v budove Zimného štadióna Ondreja Nepelu sa zmenil na centrálne zákaznícke centrum klientov Bratislavského parkovacieho asistenta PAAS, ktorý zabezpečuje prevádzku regulovaného parkovania v meste. 

Metropolitný inštitút Bratislavy v spolupráci s architektkami Tatianou Kuva a Kristínou Tomanovou pripravil návrh interiéru kancelárie, v ktorej obyvatelia mesta môžu vybaviť široké spektrum záležitostí spojených s parkovaním v regulovaných zónach. Architektky navrhli moderne pôsobiaci priestor orientovaný na klientov centra. 

Na ploche s rozlohou približne 100 m2 sa nachádzajú dve zóny – do prednej časti majú prístup klienti, zadná časť slúži ako technicko-obslužné zázemie pre zamestnancov. Klientsku zónu tvorí trojica veľkých pracovných stolov rozdelených na dve pracovné miesta. Nechýba ani miesto na čakanie a detský kútik. Dominantou je deliaca stena s policami a úložným priestorom vo farbách PAAS. Architektky pretavili identitu spoločnosti aj do obkladov stien, ktoré sú z pozinkovaného plechu s efektom snehovej vločky, čo zabezpečuje mierny odraz denného svetla smerom do priestoru. Tento prvok pomáha vytvoriť dojem, že sa návštevník nachádza v prevádzke spojenej s parkovaním. K technickému charakteru prispieva aj otvorený strop s odhalenými rozvodmi techniky. 

Zázemie pre zamestnancov tvorí kuchynka, šatňa, sklad, toaleta a malá zasadačka. Keďže zázemie nemá prístup k prirodzenému svetlu, hornú časť deliacej steny tvorí priesvitný materiál, cez ktorý sa svetlo dostáva do zadných priestorov. 

Tento projekt je spoločným projektom Metropolitného inštitútu Bratislavy, hlavného mesta a mestskej organizácie Mestský parkovací systém. 

Pôdorys klientskeho centra PAAS

Mohlo by vás tiež zaujímať