MIB talk: Fenomén reklamy, prečo nám reklama škodí a čo s tým môžeme v Bratislave urobiť?

1. decembra 2020

Vypočujte si náš podcast, v ktorom rozoberáme rôzne aspekty vizuálneho smogu.

MIB talk: Fenomén reklamy, prečo nám reklama škodí a čo s tým môžeme v Bratislave urobiť?

Vypočujte si náš podcast, v ktorom rozoberáme rôzne aspekty vizuálneho smogu. Vedeli ste, že toľko vnemov čo normálny človek počas dňa zaznamená, človek zo stredoveku dokázal navnímať za celý život? V podcaste sa zameriavame okrem psychologických aspektov aj na nástroje, ktoré Bratislava v súčasnosti má a aké kroky v budúcnosti podnikne.

V podcaste vystúpia:
Ján Mazúr, riaditeľ MIBu, venuje sa téme vonkajšej reklame
Petra Šingerová, Sekcia verejného priestoru, pripravuje koncepciu umiesťovania reklamy v meste
Silvia Langermann, psychologička, venuje sa kognitívnej psychológii a aj tomu ako reklama vplýva na človeka
Diskusiu moderuje: Milota Sidorová, riaditeľka Kancelárie participatívneho plánovania

Podcast si môžete vypočuť na všetkých podcastových platformách.

Ďalšie aktuality

Zobraziť viac aktualít

Poznáme víťazný návrh pre Janíkov dvor. Novú lokalitu s nájomnými bytmi, škôlkou či P+R parkovacím domom bude navrhovať ateliér A B.K.P.Š. 

4. 7. 2022

Víťazom architektonicko-urbanistickej súťaže na budúcu podobu polyfunkčnej zóny Janíkov dvor sa stali architekti z ateliéru A B.K.P.Š.. Navrhovali aj ...

Viac zelene v uliciach a modernejšia verejná doprava. Bratislava má plán, podľa ktorého sa bude rozvíjať do roku 2030

23. 6. 2022

Bratislava chce byť do roku 2030 ešte starostlivejšie, dostupnejšie a odolnejšie mesto. ...

MIB talk: Bratislava o desať rokov. Ako stratégia 2030 zmení naše hlavné mesto?

17. 6. 2022

Herečka Janka Kovalčíková a riaditeľ MIB Ján Mazúr sa porozprávali, ako strategický plán Bratislava 2030 posunie naše hlavné mesto do ďalšieho desaťro...