Vedúci/vedúca Oddelenia komunikácie

Kariéra
4. júla 2023

Oddelenie komunikácie MIB šíri prínosy a myšlienky aktivít MIB a propaguje MIB ako koncepčný inštitút v oblasti architektúry, územného plánovania, participácie a strategického plánovania. Ako vedúci/vedúca Oddelenia komunikácie budeš pripravovať komunikačný plán a riadiť malý tím odborníkov a odborníčok na komunikáciu.

Popis pracovných úloh

Rámcová náplň práce:

1. Tvorba komunikačnej stratégie MIB

  • tvorba mediálneho plánu, rozpočtu založeného na KPI
  • reporting čerpania financií vs. KPI
  • zodpovednosť za výstupy online komunikácie – tvorba obsahu a manažovanie chodu sociálnych médií, webov MIB
  • manažovanie a tvorba obsahu – printového a multimediálneho, pravidelný newsletter
  • organizácia a dramaturgia podujatí MIB
  • branding MIB

2. Realizácia aktivít/riadenie komunikačného plánu MIB

3. Komunikácia s verejnosťou

  • odpovedanie na otázky verejnosti a dotknutých subjektov

4. Vzťahy s médiami

5. Manažment menšieho oddelenia

Zamestnanecké výhody a benefity

1. Peňažné benefity:

  • osobné príplatky a odmeny, valorizácia
  • príspevok do DDS 2-3%

2. Ďalšie benefity:

  • pružný pracovný čas
  • možnosť využitia 2 dni Home office v týždni
  • sociálna politika: príspevok na stravovanie
  • Multisport karta
  • 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
  • zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
  • príspevok na dopravu

3. Možnosť profesijného a odborného rastu (domáce a zahraničné konferencie a prednášky)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požiadavky na vzdelanie, pracovné skúsenosti, schopnosti a odborné znalosti:

  • vysokoškolské vzdelanie II. stupňa (humanitného smeru výhodou),
  • minimálne 2 roky skúseností v oblasti komunikácie a marketingu,
  • skúsenosti v oblasti manažmentu vrátane personálnej oblasti a v súvislosti s plánovaním a rozpočtom,
  • vynikajúce znalosti, vedomosti a praktické skúsenosti súvisiace s používaním rozmanitých tradičných a nových sociálnych médií na efektívnu a aktívnu komunikáciu,
  • skúsenosti s tvorbou obsahu, zadávaním úloh, správou reklám a reportingom,
  • skúsenosti v oblasti prípravy a realizácie komunikačných stratégií vrátane zlepšenia zviditeľnenia organizácie,
  • skúsenosti s foto a video produkciou,
  • znalosť video editačných a grafických programov vítaná,
  • skúsenosti s riadením vzťahov s médiami v krízových/mimoriadnych situáciách,
  • záujem o reklamu, digitálne médiá, sociálne siete,
  • zmysel pre vizuálnu komunikáciu,
  • bezúhonnosť,
  • výborná znalosť slovenského jazyka,
  • anglický jazyk na komunikatívnej úrovni,
  • komunikatívnosť, kreativita, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť proti stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné a analytické myslenie.

Miesto výkonu práce

Bratislava

Typ úväzku 

Plný úväzok

Ponúkaný plat

Od 1 800 EUR/mes.

Tarifný plat: 893,50 €. Uvedený ponúkaný plat je funkčný plat podľa zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, ktorý zohľadňuje priznanie príplatkov k tarifnému platu, najmä podľa schopností, výsledkov, rozsahu a kvality plnenia pracovných úloh úspešného uchádzača.

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

  • žiadosť (motivačný list) o zaradenie do výberového konania,
  • životopis (max. 4 normostrany),
  • fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania,
  • údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Žiadosti spolu s požadovanými prílohami doručte elektronicky najneskôr do 25.7.2023. Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov. Súčasťou výberového procesu môže byť spracovanie prípadovej štúdie/úlohy.