Vedúci/vedúca Oddelenia komunikácie
Oddelenie komunikácie MIB šíri prínosy a myšlienky aktivít MIB a propaguje MIB ako koncepčný inštitút v oblasti architektúry, územného plánovania, participácie a strategického plánovania. Ako vedúci/vedúca Oddelenia komunikácie budeš pripravovať komunikačný plán a riadiť malý tím odborníkov a odborníčok na komunikáciu.
Popis pracovných úloh
Rámcová náplň práce:
1. Tvorba komunikačnej stratégie MIB
- tvorba mediálneho plánu, rozpočtu založeného na KPI
- reporting čerpania financií vs. KPI
- zodpovednosť za výstupy online komunikácie – tvorba obsahu a manažovanie chodu sociálnych médií, webov MIB
- manažovanie a tvorba obsahu – printového a multimediálneho, pravidelný newsletter
- organizácia a dramaturgia podujatí MIB
- branding MIB
2. Realizácia aktivít/riadenie komunikačného plánu MIB
3. Komunikácia s verejnosťou
- odpovedanie na otázky verejnosti a dotknutých subjektov
4. Vzťahy s médiami
5. Manažment menšieho oddelenia
Zamestnanecké výhody a benefity
1. Peňažné benefity:
- osobné príplatky a odmeny, valorizácia
- príspevok do DDS 2-3%
2. Ďalšie benefity:
- pružný pracovný čas
- možnosť využitia 2 dni Home office v týždni
- sociálna politika: príspevok na stravovanie
- Multisport karta
- 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
- zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
- príspevok na dopravu
3. Možnosť profesijného a odborného rastu (domáce a zahraničné konferencie a prednášky)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požiadavky na vzdelanie, pracovné skúsenosti, schopnosti a odborné znalosti:
- vysokoškolské vzdelanie II. stupňa (humanitného smeru výhodou),
- minimálne 2 roky skúseností v oblasti komunikácie a marketingu,
- skúsenosti v oblasti manažmentu vrátane personálnej oblasti a v súvislosti s plánovaním a rozpočtom,
- vynikajúce znalosti, vedomosti a praktické skúsenosti súvisiace s používaním rozmanitých tradičných a nových sociálnych médií na efektívnu a aktívnu komunikáciu,
- skúsenosti s tvorbou obsahu, zadávaním úloh, správou reklám a reportingom,
- skúsenosti v oblasti prípravy a realizácie komunikačných stratégií vrátane zlepšenia zviditeľnenia organizácie,
- skúsenosti s foto a video produkciou,
- znalosť video editačných a grafických programov vítaná,
- skúsenosti s riadením vzťahov s médiami v krízových/mimoriadnych situáciách,
- záujem o reklamu, digitálne médiá, sociálne siete,
- zmysel pre vizuálnu komunikáciu,
- bezúhonnosť,
- výborná znalosť slovenského jazyka,
- anglický jazyk na komunikatívnej úrovni,
- komunikatívnosť, kreativita, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť proti stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné a analytické myslenie.
Miesto výkonu práce
Bratislava
Typ úväzku
Plný úväzok
Ponúkaný plat
Od 1 800 EUR/mes.
Tarifný plat: 893,50 €. Uvedený ponúkaný plat je funkčný plat podľa zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, ktorý zohľadňuje priznanie príplatkov k tarifnému platu, najmä podľa schopností, výsledkov, rozsahu a kvality plnenia pracovných úloh úspešného uchádzača.
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
- žiadosť (motivačný list) o zaradenie do výberového konania,
- životopis (max. 4 normostrany),
- fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania,
- údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Žiadosti spolu s požadovanými prílohami doručte elektronicky najneskôr do 25.7.2023. Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov. Súčasťou výberového procesu môže byť spracovanie prípadovej štúdie/úlohy.