Riaditeľ/ka sekcie územného plánovania v MIB
- Plný úväzok
- Ponúkaný plat: od 1 800 EUR/mes. Tarifný plat: 905,00 €
- Uvedený ponúkaný plat je funkčný plat podľa zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, ktorý zohľadňuje priznanie príplatkov k tarifnému platu, najmä podľa schopností, výsledkov, rozsahu a kvality plnenia pracovných úloh úspešného uchádzača.
Popis pracovného miesta
Riadi, zabezpečuje, organizuje a zodpovedá za činnosť oddelenia v oblasti spracovania územnoplánovacích dokumentov, tvorby metodík územného plánovania pre špecifické potreby mesta Bratislavy a územného plánu hlavného mesta SR Bratislavy.
Hlavné činnosti, ktoré vedúci/vedúca oddelenia riadi, organizuje a zabezpečuje, najmä:
- spracovanie územného plánu
- spracovanie územnoplánovacích podkladov a územnoplánovacej dokumentácie mesta,
- odbornú koordináciu spracovania dokumentácií pre územie mesta v oblasti územného plánovania z hľadiska medzinárodných, celoslovenských a regionálnych väzieb rozvoja jednotlivých funkčných systémov
- prípravu substanovísk hlavného mesta SR Bratislavy k spracovaným územnoplánovacím podkladom a k spracovanej územnoplánovacej dokumentácií podľa príslušných ustanovení stavebného zákona,
- súčinnosť na prerokovávaní a konzultovaní podkladov a dokumentácií v oblasti územného plánovania,
- participáciu na tvorbe koncepcie a metodiky v oblasti územného plánovania,
- prezentácia spracovaných podkladov v oblasti územného plánu pred odbornou a laickou verejnosťou a účasť na odborných komisiách MsZ v určených termínoch a zodpovednosť za ich formálnu a obsahovú stránku,
- spoluprácu s inými oddeleniami magistrátu, zaoberajúcimi sa oblasťou územného plánovania,
- metodické usmerňovanie zamestnancov,
- komunikáciu s verejnosťou v rámci horeuvedených výkonov oddelenia.
- projektové riadenie a koordináciu úloh, cieľov, kompetencií, projektov a nastavenia priorít v rámci tímu
Zamestnanecké výhody, benefity
Peňažné benefity: osobné príplatky a odmeny, valorizácia, príspevok do DDS 2 – 3%
Ďalšie benefity:
– pružný pracovný čas
– sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevokna stravovanie formou Callio stravovacej karty, sociálna výpomoc
– 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciupracovnej sily
– zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámeczákona
Možnosť profesijného a odborného rastu (domácea zahraničné konferencie a prednášky)
Práca pre prestížneho zamestnávateľa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Povinné požiadavky na vzdelanie, pracovné skúsenosti, schopnosti a odborné znalosti:
- ukončené vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa v odbore architektúra, urbanizmus, priestorové plánovanie
- minimálne 5 rokov odbornej praxe
- riadiaca prax min. 2 roky.
- základné facilitačné zručnosti
- Dobrá znalosť územného plánu hlavného mesta SR Bratislavy v znení zmien a doplnkov prípadne územných plánov zón na území hlavného mesta SR Bratislavy
- Dobrá znalosť prvej časti zákona . 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov a vyhlášky MŽP SR č.55/2001 o územnoplánovacích podkladoch a územnoplánovacej dokumentácii
- Ovládanie PC na užívateľskej úrovni (Microsoft Excel, Word, Outlook)
- Schopnosť efektívne motivovať a zodpovedne viesť oddelenie k požadovaným výsledkom
- Schopnosť analyticky a logicky myslieť, systematicky pracovať a orientovať sa v procesoch, navrhovať efektívne riešenia
- Vytrvalosť, dôslednosť, zmysel pre detail
- Schopnosť otvorene a efektívne komunikovať s oddelením ako aj s verejnosťou
- Schopnosť verejne prezentovať.
Vítané pracovné skúsenosti, schopnosti a odborné znalosti výhodou:
- rámcová znalosť legislatívy verejnej správy a samosprávy, a iných zákonov najmä: zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov, zákon č. 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov; zákon č. 24/2006 Z.z. o posudzovaní vplyvov na životné prostredie a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- znalosť cudzieho jazyka.
- prax v samospráve alebo štátnej správe
- autorizačné oprávnenie
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
- žiadosť /motivačný list/ o zaradenie do výberového konania
- životopis
- fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania
- údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.
Žiadost spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky najneskôr do 6.8.2021.