Riaditeľ/ka Sekcie tvorby mestských priestorov
Pridaj sa k nám a prispej k tvorbe lepšej Bratislavy pre všetkých ako riaditeľ/ka Sekcie tvorby mestských priestorov.
Popis pracovných úloh
Rámcová náplň práce:
- Zavádzanie projektového manažmentu a prístupov k tvorbe verejných priestorov
- Riadenie a kontrola činností v oblasti personálnej agendy, finančného manažmentu, procesu verejných obstarávaní, úloh plynúcich z Hlavného mesta SR Bratislavy.
- Zabezpečenie plynulého fungovanie prevádzkových a organizačných činností sekcie tvorby mestských priestorov Metropolitného inštitútu Bratislavy.
- Spolupráca a komunikácia s partnerskými organizáciami MIBu, magistrátom HM BA a ostatných organizácií mesta ohľadom plnenia projektových činností.
- Zodpovedať za efektívnu spoluprácu s vedeniami mestských častí HM BA
- Manažovanie projektov vo verejnom priestore (výber lokalít, príprava zoznamu, komunikácia s mestskými organizáciami a mestskými časťami).
- Spracovanie overovacích štúdií – preverenie realizovateľnosti požadovaného lokalitného programu, výšky investície, predpokladanej hodnoty zákazky na projekčné práce
- Spracovanie zadaní (definovanie lokalitného programu, definovanie urbanistických, architektonických, krajinárskych a interiérových požiadaviek, definovanie stavebných štandardov, definovanie rozsahu a podrobnosti projektovej dokumentácie, stanovenie termínov na spracovanie)
- Zadávanie úloh, kontrola a poskytovanie usmernení za MIB vo vzťahu k externým dodávateľom
- Preberanie a kontrola hotovej projektovej dokumentácie, spracovanie žiadostí o opravu
- Koordinácia s ostatnými sekciami MIB a ďalšími organizáciami v rámci súvisiacej agendy
- Plnenie ostatných úloh podľa pokynov zamestnávateľa
- Iné úlohy najmä súvisiace s prevádzkou a organizáciou MIBu.
Zamestnanecké výhody a benefity
1. Peňažné benefity:
- osobné príplatky a odmeny
- príspevok do DDS 2-3%
2. Ďalšie benefity:
- pružný pracovný čas
- sociálna politika: príspevok na stravovanie
- Multisport karta
- 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
- zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
- príspevok na dopravu
3. Možnosť profesijného a odborného rastu
4. Školenia
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požiadavky na vzdelanie, schopnosti a odborné znalosti:
- Ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa.
- Vzdelanie technického zamerania prípadne architektúry je výhodou.
- Minimálne 5 rokov odbornej praxe.
- Riadiaca prax min. 2 roky.
- Skúsenosť s procesmi a výkonom činností samosprávy výhodou.
- Systémový prehľad v oblasti zapájania verejnosti do rozhodovania.
- Skúsenosť s prácou s ľuďmi z rôznych sektorov.
- Základné facilitačné zručnosti.
- Strategické myslenie, projektové myslenie, organizačné a riadiace schopnosti.
- Schopnosť komunikovať s rôznymi cieľovými skupinami s empatiou a porozumením.
- Schopnosť nastaviť a rozvíjať dôveru medzi rôznymi skupinami a sektormi.
- Ovládanie práce s PC na štandardnej užívateľskej úrovni (Word, Excel, Internet).
- Bezúhonnosť, schopnosť pracovať samostatne aj tímovo, precíznosť, zanietenosť, flexibilita.
Miesto výkonu práce
Bratislava
Typ úväzku
Plný úväzok
Ponúkaný plat
Od 2500 EUR/mes.
(Tarifný plat: 1203,50 € ) Uvedený ponúkaný plat je funkčný plat podľa zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niekto-rých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, ktorý zohľadňuje priznanie príp-latkov k tarifnému platu, najmä podľa schopností, výsledkov, rozsahu a kvality plnenia pra-covných úloh úspešného uchádzača.
Informácie o výberovom konaní
- žiadosť o zaradenie do výberového konania /motivačný list/
- životopis /max.4 normostrany /
- fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania
- údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Poznámka:
Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.
Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky najneskôr do 24.06.2024