Riaditeľ/ka Sekcie tvorby mestských priestorov
Program Živé miesta, príprava súťaže na Hlavnú stanicu či plánovanie rozvoja Sadu Janka Kráľa - to sú projekty, ktorým sa venuje Sekcia tvorby mestských priestorov. Ako jeho riaditeľ/ka budeš riadiť tím architektov a architektiek a podieľať sa na zlepšení verejných priestorov Bratislavy a ďalších projektoch, ktoré posúvajú mesto napred.
Popis pracovných úloh
Rámcová náplň práce:
- Zavádzanie princípov tvorby politík, projektového manažmentu
- Riadenie a kontrola činností v oblasti personálnej agendy, finančného manažmentu, procesu verejných obstarávaní, úloh plynúcich z Hlavného mesta SR Bratislavy.
- Zabezpečenie plynulého fungovania prevádzkových a organizačných činností Sekcie tvorby mestských priestorov Metropolitného inštitútu Bratislavy.
- Spolupráca a komunikácia s partnerskými organizáciami MIB, magistrátom HM BA a ostatných organizácií mesta ohľadom plnenia projektových činností.
- Zodpovedať za efektívnu spoluprácu s vedeniami mestských častí.
- Manažovanie projektov vo verejnom priestore (výber lokalít, príprava zoznamu, komunikácia s mestskými organizáciami a mestskými časťami).
- Plnenie ostatných úloh podľa pokynov zamestnávateľa
- Iné úlohy najmä súvisiace s prevádzkou a organizáciou MIB.
- Spracovanie overovacích štúdií – preverenie realizovateľnosti požadovaného lokalitného programu, výšky investície, predpokladanej hodnoty zákazky na projekčné práce.
- Spracovanie zadaní (definovanie lokalitného programu, definovanie urbanistických, architektonických, krajinárskych a interiérových požiadaviek, definovanie stavebných štandardov, definovanie rozsahu a podrobnosti projektovej dokumentácie, stanovenie termínov na spracovanie).
- Zadávanie úloh, kontrola a poskytovanie usmernení za MIB vo vzťahu k externým dodávateľom.
- Preberanie a kontrola hotovej projektovej dokumentácie, spracovanie žiadostí o opravu.
- Koordinácia s ostatnými sekciami MIB a ďalšími organizáciami v rámci súvisiacej agendy.
Zamestnanecké výhody a benefity
1. Peňažné benefity:
– osobné príplatky a odmeny
– príspevok do DDS 2-3%
2. Ďalšie benefity:
– pružný pracovný čas
– sociálna politika: príspevok na stravovanie
– Multisport karta
– 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
– zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
3. Možnosť profesijného a odborného rastu
4. Školenia
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požiadavky na vzdelanie, schopnosti a odborné znalosti:
- Ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa.
- Vzdelanie technického zamerania prípadne architektúry je výhodou.
- Minimálne 5 rokov odbornej praxe.
- Riadiaca prax min. 2 roky.
- Skúsenosť s procesmi a výkonom činností samosprávy výhodou.
- Systémový prehľad v oblasti zapájania verejnosti do rozhodovania.
- Skúsenosť s prácou s ľuďmi z rôznych sektorov.
- Základné facilitačné zručnosti.
- Strategické myslenie, projektové myslenie, organizačné a riadiace schopnosti.
- Schopnosť komunikovať s rôznymi cieľovými skupinami s empatiou a porozumením.
- Schopnosť nastaviť a rozvíjať dôveru medzi rôznymi skupinami a sektormi.
- Ovládanie práce s PC na štandardnej užívateľskej úrovni (Word, Excel, Internet).
- Bezúhonnosť, schopnosť pracovať samostatne aj tímovo, precíznosť, zanietenosť, flexibilita.
Miesto výkonu práce
Bratislava
Typ úväzku
Plný úväzok
Ponúkaný plat
Od 1 800 EUR/mes.
Tarifný plat: 1203,50€ Uvedený ponúkaný plat je funkčný plat podľa zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, ktorý zohľadňuje priznanie príplatkov k tarifnému platu, najmä podľa schopností, výsledkov, rozsahu a kvality plnenia pracovných úloh úspešného uchádzača.
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
- Žiadosť o zaradenie do výberového konania (motivačný list)
- Životopis v rozsahu do 4 A4
- Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania
- Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky najneskôr do 13.11.2023. Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.