Office manažér/ka

Kariéra
1. októbra 2024

Máš chuť pracovať v kreatívnom prostredí a byť súčasťou kolektívu, ktorý pracuje na zlepšovaní Bratislavy?

Sú tvojimi prednosťami samostatnosť, chuť učiť sa nové veci, spoľahlivosť, dôslednosť, úsmev na tvári pri práci, dobrý time manažement a rád/a komunikuješ s ľuďmi? Pošli nám svoj životopis, možno hľadáme práve teba!

Rámcová náplň práce:

Pracovná náplň:  

  • komplexná podpora chodu kancelárie riaditeľa
  • spravovanie a organizovanie kalendára a podpora činností riaditeľa MIB – prijímanie návštev, príprava podkladov na rokovania, zabezpečovanie porád, tvorba zápisníc
  • interná komunikácia so zamestnancami a zastrešenie eventov – teambuildingy, školenia, verejné prerokovania
  • administratívna a ekonomická činnosť – vedenie pokladne, evidencia, tvorba a zverejňovanie objednávok, faktúr, dohôd, príprava podkladov na verejné obstarávanie, vedenie poštovej korešpondencie, evidencia dokumentov, spracovanie cestovných príkazov
  • podpora v zabezpečení chodu užívaných budov (facility manažmente)
  • komunikácia s externými dodávateľmi pri zabezpečovaní prevádzkovej agendy

Požiadavky na kandidátov/-ky:  

  • ukončené VŠ vzdelanie I stupňa a min. 1 rok odbornej praxe, prípadne ukončené stredoškolské vzdelanie a min. 3 roky odbornej praxe
  • prax vo verejnej správe výhodou
  • prehľad v oblasti samosprávy – inštitucionálne postavenie, kompetencie,
  • rozhodovacie procesy – výhodou
  • anglický jazyk, min. na úrovni B1 (bez potreby dokladovania certifikátom).
  • bezúhonnosť, schopnosť pracovať samostatne aj tímovo, precíznosť, zanietenosť pre témy Bratislavy.
  • znalosť práce s programami balíku Office365 výhodou
  • komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita,
  • organizačné a riadiace schopnosti,
  • nadšenie pre oblasť verejnej správy, tvorby verejných politík, vyjednávania

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • schopnosť samostatne a zodpovedne riešiť zverenú agendu  
  • tímový hráč/-ka so silnou orientáciou na dosiahnutie stanoveného cieľa 
  • odolnosť voči stresu, dochvíľnosť, flexibilita 

Zamestnanecké výhody, benefity

  • peňažné benefity – osobné príplatky a odmeny, valorizácia , príspevok do DDS 2 – 3% 
  • pružný pracovný čas
  • sociálna politika – príspevok na stravu formou UP stravovacej karty, alebo priamo hotovosť na osobný účet
  • Multisport karta
  • príspevok na dopravu
  • 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
  • zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
  • možnosť profesijného a odborného rastu (domáce a zahraničné konferencie a prednášky)
  • školenia
  • práca pre mesto

Miesto výkonu práce

Bratislava

Typ úväzku 

Plný úväzok

Ponúkaný plat

1 200 EUR/mes.

Uvedený ponúkaný plat je funkčný plat podľa zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, ktorý zohľadňuje priznanie príplatkov k tarifnému platu, najmä podľa schopností, výsledkov, rozsahu a kvality plnenia pracovných úloh úspešného uchádzača.

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
1. motivačný list
2. životopis

Žiadosť spolu s požadovanými prílohami doručte elektronicky najneskôr do 15. 10. 2024. Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.