Office manažér/ka
Máš chuť pracovať v kreatívnom prostredí a byť súčasťou kolektívu, ktorý pracuje na zlepšovaní Bratislavy?
Sú tvojimi prednosťami samostatnosť, chuť učiť sa nové veci, spoľahlivosť, dôslednosť, úsmev na tvári pri práci, dobrý time manažement a rád/a komunikuješ s ľuďmi? Pošli nám svoj životopis, možno hľadáme práve teba!
Rámcová náplň práce:
Pracovná náplň:
- komplexná podpora chodu kancelárie riaditeľa
- spravovanie a organizovanie kalendára a podpora činností riaditeľa MIB – prijímanie návštev, príprava podkladov na rokovania, zabezpečovanie porád, tvorba zápisníc
- interná komunikácia so zamestnancami a zastrešenie eventov – teambuildingy, školenia, verejné prerokovania
- administratívna a ekonomická činnosť – vedenie pokladne, evidencia, tvorba a zverejňovanie objednávok, faktúr, dohôd, príprava podkladov na verejné obstarávanie, vedenie poštovej korešpondencie, evidencia dokumentov, spracovanie cestovných príkazov
- podpora v zabezpečení chodu užívaných budov (facility manažmente)
- komunikácia s externými dodávateľmi pri zabezpečovaní prevádzkovej agendy
Požiadavky na kandidátov/-ky:
- ukončené VŠ vzdelanie I stupňa a min. 1 rok odbornej praxe, prípadne ukončené stredoškolské vzdelanie a min. 3 roky odbornej praxe
- prax vo verejnej správe výhodou
- prehľad v oblasti samosprávy – inštitucionálne postavenie, kompetencie,
- rozhodovacie procesy – výhodou
- anglický jazyk, min. na úrovni B1 (bez potreby dokladovania certifikátom).
- bezúhonnosť, schopnosť pracovať samostatne aj tímovo, precíznosť, zanietenosť pre témy Bratislavy.
- znalosť práce s programami balíku Office365 výhodou
- komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita,
- organizačné a riadiace schopnosti,
- nadšenie pre oblasť verejnej správy, tvorby verejných politík, vyjednávania
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- schopnosť samostatne a zodpovedne riešiť zverenú agendu
- tímový hráč/-ka so silnou orientáciou na dosiahnutie stanoveného cieľa
- odolnosť voči stresu, dochvíľnosť, flexibilita
Zamestnanecké výhody, benefity
- peňažné benefity – osobné príplatky a odmeny, valorizácia , príspevok do DDS 2 – 3%
- pružný pracovný čas
- sociálna politika – príspevok na stravu formou UP stravovacej karty, alebo priamo hotovosť na osobný účet
- Multisport karta
- príspevok na dopravu
- 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
- zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
- možnosť profesijného a odborného rastu (domáce a zahraničné konferencie a prednášky)
- školenia
- práca pre mesto
Miesto výkonu práce
Bratislava
Typ úväzku
Plný úväzok
Ponúkaný plat
1 200 EUR/mes.
Uvedený ponúkaný plat je funkčný plat podľa zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, ktorý zohľadňuje priznanie príplatkov k tarifnému platu, najmä podľa schopností, výsledkov, rozsahu a kvality plnenia pracovných úloh úspešného uchádzača.
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
1. motivačný list
2. životopis
Žiadosť spolu s požadovanými prílohami doručte elektronicky najneskôr do 15. 10. 2024. Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.