Architekt – Urbanista na sekcii územného plánovania pre MIB – zástup počas rodičovskej dovolenky
Popis pracovného miesta
Rámcová náplň práce:
- koncepčná práca pri spracovaní územnoplánovacích podkladov a územnoplánovacej dokumentácie mesta,
- spracovanie urbanistických štúdií, zadaní, overovacích a vyhľadávacích štúdií,
- participáciu na tvorbe koncepcie a metodiky v oblasti územného plánovania,
- rešerš a analytická činnosť pri zhromažďovaní dát, dokumentov, manuálov a iných podkladov potrebných pre vykonávanie zadaných úloh,
- štylizácia odborných textov s grafickou prílohou, samostatná činnosť pri spracovávaní zadaných úloh.
Zamestnanecké výhody, benefity
Benefity:
1. Peňažné benefity: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 – 3%
2. Ďalšie benefity:
– pružný pracovný čas,
– príspevok na stravovanie – výber medzi formou UP stravovacej karty, alebo priamo hotovosť na osobný účet,
– multisport karta
– 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciupracovnej sily
– zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámeczákona
3. Možnosť profesijného a odborného rastu (domácea zahraničné konferencie a prednášky)
4. Práca pre prestížneho zamestnávateľa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Povinné požiadavky na vzdelanie, pracovné skúsenosti, schopnosti a odborné znalosti:
- ukončené vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa v odbore priestorové plánovanie, architektúra, urbanizmus
- odborná prax v odbore min. 2 roky
- schopnosť grafického vyjadrovania
- základná znalosť územného plánu hlavného mesta SR Bratislavy v znení zmien a doplnkov prípadne územných plánov zón na území hlavného mesta SR Bratislavy,
- bezúhonnosť, komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, organizačné schopnosti, koncepčné myslenie
- počítačové znalosti:
Office – pokročilý,
Sketch up – pokročilý
Autocad – pokročilý
Grafické nástroje Adobe – pokročilý
GIS(arcgis, arcview, qgis) – výhodou
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
- žiadosť o zaradenie do výberového konania /motivačný list/
- životopis /max.4 normostrany /
- fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania
- údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.
Žiadosti spolu s profesijným životopisom doručte elektronicky najneskôr do 14.12.2021.