Office manager/managerka
Je organizovanie, práca s ľuďmi a time management tvojou silnou stránkou? Buď súčasťou kancelárie riaditeľa MIB a pomôž nám rásť.
Popis pracovných úloh
1. komplexná podpora chodu kancelárie riaditeľa
- Spravovanie a organizovanie kalendára a podpora činností riaditeľa MIB – prijímanie návštev, príprava podkladov na rokovania, zabezpečovanie porád, tvorba zápisníc
- Interná komunikácia so zamestnancami a zastrešenie eventov – teambuildingy, školenia, verejné prerokovania
- Podpora v personálnej agende – dochádzka, stravné a dohodárske výkazy, pracovné cesty,
- Administratívna a ekonomická činnosť – vedenie pokladne, evidencia, tvorba a zverejňovanie objednávok, faktúr, dohôd, príprava podkladov na verejné obstarávanie, vedenie poštovej korešpondencie, evidencia dokumentov,
- Podpora v zabezpečení chodu užívaných budov (facility manažmente)
- Komunikácia s externými dodávateľmi pri zabezpečovaní prevádzkovej agendy
2. Získavanie a spracúvanie informácií a vysvetlení pre verejnosť podľa zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám, masmediálnu oblasť, zazmluvnených partnerov alebo iné inštitúcie
Zamestnanecké výhody a benefity
1. Peňažné benefity:
- osobné príplatky a odmeny
- príspevok do DDS 2-3%
2. Ďalšie benefity:
- pružný pracovný čas
- sociálna politika: príspevok na stravovanie formou stravovacej karty alebo poskytnutím finančného príspevku priamo na účet
- Multisport karta
- 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
- zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
- príspevok na dopravu
3. Možnosť profesijného a odborného rastu (domáce a zahraničné konferencie a prednášky)
4. Školenia
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Povinné požiadavky na vzdelanie, pracovné skúsenosti, schopnosti a odborné znalosti:
- Ukončené vysokoškolské vzdelanie I. stupňa (študijné zameranie: právo, verejná správa výhodou)
- Požadujeme minimálne 1 rok odbornej praxe
- Prax vo verejnej správe výhodou
- Prehľad v oblasti samosprávy – inštitucionálne postavenie, kompetencie, rozhodovacie procesy – výhodou
- Anglický jazyk, min. na úrovni B1 (bez potreby dokladovania certifikátom)
- Bezúhonnosť, schopnosť pracovať samostatne aj tímovo, precíznosť, zanietenosť pre témy Bratislavy
- Ovládanie PC na používateľskej úrovni, znalosť práce s programami balíku Office365 výhodou
- Komunikatívnosť, asertívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť proti stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné a analytické myslenie
- Schopnosť efektívne riešiť problémové situácie, rozvinuté mäkké zručnosti, komunikačné zručnosti, negociačné zručnosti, aktívne počúvanie, konštruktívna spätná väzba, asertívna komunikácia
- Nadšenie pre oblasť verejnej správy, tvorby verejných politík, vyjednávania,
Miesto výkonu práce
Bratislava
Typ úväzku
Plný úväzok
Ponúkaný plat
Od 1 200 EUR/mes.
Tarifný plat: 802,00 € Uvedený ponúkaný plat je funkčný plat podľa zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, ktorý zohľadňuje priznanie príplatkov k tarifnému platu, najmä podľa schopností, výsledkov, rozsahu a kvality plnenia pracovných úloh úspešného uchádzača.
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
- žiadosť o zaradenie do výberového konania (motivačný list)
- životopis (max. 4 normostrany)
- fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania
- údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Žiadosť spolu s profesijným životopisom doručte elektronicky najneskôr do 25. mája 2022. Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.