Riaditeľ/ka sekcie súťaží

Kariéra
12. novembra 2021

Prihlásiť sa

Popis pracovného miesta

Riadi, zabezpečuje, organizuje a zodpovedá za chod sekcie súťaží. Má prehľad o všetkých projektoch na sekcii a aktívne vstupuje do strategických plánov a projektov v meste.

Hlavné činnosti:

  • Riadenie, zabezpečovanie, organizovanie odbornej činnosti sekcie súťaží
  • Zodpovednosť za prípravu, vyhlasovanie a manažment súťaží návrhov a iných foriem verejného obstarávania služieb architekta na základe kvalitatívnych kritérií a činnosti súvisiace s touto agendou
  • Aplikovanie projektového riadenia, procesov k efektívnemu plneniu úloh, nastavenie priorít v rámci tímu
  • Koordinovanie projektov, úloh, cieľov, kompetencií v rámci tímu
  • Zabezpečenie plynulého fungovania prevádzkových a organizačných činností sekcie
  • Riadenie a kontrola činností v oblasti personálnej agendy
  • Účasť na rokovaniach s tretími stranami
  • Spolupráca s ostatnými sekciami Metropolitného Inštitútu Bratislavy, magistrátu, mestskými organizáciami, mestskými časťami a ďalšími subjektmi pri plnení agendy sekcie

Zamestnanecké výhody, benefity

1.    Peňažné benefity: osobné príplatky a odmeny,  príspevok do DDS 2 – 3%

2.    Ďalšie benefity:

–  pružný pracovný čas

–  sociálna politika – príspevok na stravovanie formouUp stravovacej karty

–  2 dni v kalendárnom roku na regeneráciupracovnej sily

–  zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámeczákona

– Multisport karta

3.    Možnosť profesijného a odborného rastu (domácea zahraničné konferencie a prednášky)

4.    Práca pre prestížneho zamestnávateľa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Povinné požiadavky na vzdelanie, pracovné skúsenosti, schopnosti a odborné znalosti:

  • Ukončené vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa: architektonické, stavebné, právne alebo projektové zameranie výhodou
  • Riadiaca prax minimálne 1 rok
  • Odborná prax v oblasti architektúry, stavebníctva alebo projektového manažmentu minimálne 3 roky
  • Skúsenosť so súťažami návrhov výhodou – v role organizátora, účastníka alebo porotcu
  • Autorizácia v SKA alebo SKSI výhodou
  • Bezúhonnosť
  • Samostatnosť, spoľahlivosť, koncepčné myslenie, flexibilita, odolnosť voči stresu, dobré komunikačné schopnosti
  • Vytrvalosť, dôslednosť, zmysel pre detail, zameranie na reálny výsledok – kvalitnú postavenú stavbu
  • Znalosť angličtiny
  • Ovládanie PC na užívateľskej úrovni
  • Schopnosť efektívne motivovať a zodpovedne viesť oddelenie,
  • Schopnosť analyticky a logicky myslieť, systematicky pracovať a orientovať sa v procesoch, navrhovať efektívne riešenia,
  • Schopnosť otvorene a efektívne komunikovať s oddelením, aktérmi ako aj s verejnosťou, vrátane verejných prezentácií.
  • Základné facilitačné zručnosti

 Vítané  pracovné skúsenosti, schopnosti a odborné znalosti výhodou:

  • znalosť iného cudzieho jazyka.
  • skúsenosť s procesmi a výkonom činností samosprávy

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

  1. žiadosť o zaradenie do výberového konania
  2. životopis v rozsahu do 2 A4
  3. motivačný list – na tému riadiaceho prístupu v rozsahu do 2 A4, v ktorom budú uvedené skúsenosti kandidáta so súťažami návrhov a jeho predstava o vedení danej agendy
  4. fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania
  5. údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov

Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.

Súčasťou výberového procesu môže byť spracovanie prípadovej štúdie/úlohy.

Žiadosti spolu s profesijným životopisom doručte elektronicky najneskôr do 29.11.2021.

Prihlásiť sa