Riaditeľ/ka sekcie súťaží
Popis pracovného miesta
Riadi, zabezpečuje, organizuje a zodpovedá za chod sekcie súťaží. Má prehľad o všetkých projektoch na sekcii a aktívne vstupuje do strategických plánov a projektov v meste.
Hlavné činnosti:
- Riadenie, zabezpečovanie, organizovanie odbornej činnosti sekcie súťaží
- Zodpovednosť za prípravu, vyhlasovanie a manažment súťaží návrhov a iných foriem verejného obstarávania služieb architekta na základe kvalitatívnych kritérií a činnosti súvisiace s touto agendou
- Aplikovanie projektového riadenia, procesov k efektívnemu plneniu úloh, nastavenie priorít v rámci tímu
- Koordinovanie projektov, úloh, cieľov, kompetencií v rámci tímu
- Zabezpečenie plynulého fungovania prevádzkových a organizačných činností sekcie
- Riadenie a kontrola činností v oblasti personálnej agendy
- Účasť na rokovaniach s tretími stranami
- Spolupráca s ostatnými sekciami Metropolitného Inštitútu Bratislavy, magistrátu, mestskými organizáciami, mestskými časťami a ďalšími subjektmi pri plnení agendy sekcie
Zamestnanecké výhody, benefity
1. Peňažné benefity: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 – 3%
2. Ďalšie benefity:
– pružný pracovný čas
– sociálna politika – príspevok na stravovanie formouUp stravovacej karty
– 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciupracovnej sily
– zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámeczákona
– Multisport karta
3. Možnosť profesijného a odborného rastu (domácea zahraničné konferencie a prednášky)
4. Práca pre prestížneho zamestnávateľa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Povinné požiadavky na vzdelanie, pracovné skúsenosti, schopnosti a odborné znalosti:
- Ukončené vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa: architektonické, stavebné, právne alebo projektové zameranie výhodou
- Riadiaca prax minimálne 1 rok
- Odborná prax v oblasti architektúry, stavebníctva alebo projektového manažmentu minimálne 3 roky
- Skúsenosť so súťažami návrhov výhodou – v role organizátora, účastníka alebo porotcu
- Autorizácia v SKA alebo SKSI výhodou
- Bezúhonnosť
- Samostatnosť, spoľahlivosť, koncepčné myslenie, flexibilita, odolnosť voči stresu, dobré komunikačné schopnosti
- Vytrvalosť, dôslednosť, zmysel pre detail, zameranie na reálny výsledok – kvalitnú postavenú stavbu
- Znalosť angličtiny
- Ovládanie PC na užívateľskej úrovni
- Schopnosť efektívne motivovať a zodpovedne viesť oddelenie,
- Schopnosť analyticky a logicky myslieť, systematicky pracovať a orientovať sa v procesoch, navrhovať efektívne riešenia,
- Schopnosť otvorene a efektívne komunikovať s oddelením, aktérmi ako aj s verejnosťou, vrátane verejných prezentácií.
- Základné facilitačné zručnosti
Vítané pracovné skúsenosti, schopnosti a odborné znalosti výhodou:
- znalosť iného cudzieho jazyka.
- skúsenosť s procesmi a výkonom činností samosprávy
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
- žiadosť o zaradenie do výberového konania
- životopis v rozsahu do 2 A4
- motivačný list – na tému riadiaceho prístupu v rozsahu do 2 A4, v ktorom budú uvedené skúsenosti kandidáta so súťažami návrhov a jeho predstava o vedení danej agendy
- fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania
- údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.
Súčasťou výberového procesu môže byť spracovanie prípadovej štúdie/úlohy.
Žiadosti spolu s profesijným životopisom doručte elektronicky najneskôr do 29.11.2021.