Senior projektový manažér pre Metropolitný inštitút Bratislavy

Kariéra
10. decembra 2024

Pracovná náplň: 

  • Práca na projektoch verejných objektov mesta Bratislava 
  • Vedenie interného tímu (2 – 4 projektoví manažéri/architekti)
  • Priame vedenie vybraných projektov a projektových častí
  • Manažovanie práce externých architektov a stavebných inžinierov
  • Príprava a spracovanie projektových zadaní (definovanie lokalitného programu, definovanie architektonických, funkčno-prevádzkových, stavebných technických a ostatných požiadaviek, definovanie stavebných štandardov, definovanie rozsahu a podrobnosti projektovej dokumentácie, stanovenie termínov na spracovanie)
  • Spracovanie overovacích štúdií – preverenie realizovateľnosti požadovaného lokalitného programu, výšky investície, predpokladanej hodnoty zákazky na projekčné práce
  • Pripomienkovanie a optimalizácia navrhovaných riešení a projektovej dokumentácie
  • Zabezpečovanie vedenia a kontroly celého projektového tímu prideleného pre určený projekt a zodpovednosť za jeho riadne fungovanie
  • Zabezpečovanie každodenného plánovania, zadávanie úloh, realizácie, riadenia a koordinácie určených úloh členom projektových tímov
  • Kontrolovanie kvality vykonaných prác na určených projektoch
  • Zodpovednosť za dodržiavanie schválených termínov a rozpočtov určených projektov
  • Preberanie a kontrola hotovej projektovej dokumentácie, spracovanie žiadostí o opravu
  • Koordinácia s ostatnými útvarmi MIB a ďalšími organizáciami v rámci súvisiacej agendy
  • Zabezpečenie vypracovania pravidelných reportov k určeným projektom
  • Práca na koncepčných a strategických témach MIB
  • Spolupráca na grantových projektoch s oddeleniami Magistrátu Hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislava
  • Poskytovanie podpory pri príprave odpovedí o vedených projektoch a súčinnosti pri úlohách oddelenia komunikácie súvisiacich s určenými projektami

Požiadavky na kandidátov/-ky:

  • Ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa v odbore architektúra
  • Odborná prax v oblasti architektúry objektov občianskej vybavenosti a obytných budov minimálne 4 roky – z toho min. 2 roky vo vedení projektu
  • Skúsenosť so samostatným vedením komplexnej stavby od obstarávania až po kolaudáciu
  • Skúsenosť v oblasti projektového manažmentu
  • Znalosť povoľovacieho procesu a rámcová znalosť stavebného zákona a súvisiacich vyhlášok
  • Skúsenosť s prípravou investičných zámerov a skúsenosť je mimoriadne vítaná
  • Osobná projekčná činnosť v oblasti architektúry, alebo odborná prax vo verejnej správe je vítaná
  • Skúsenosť s kontrolou PD a rozpočtov, ako aj schopnosť práce s cenníkmi (napr. Unika) a kalkulačkou stanovujúcou hodnotu projektových prác Českej komory architektov sú vítané
  • Ovládanie softvéru v rozsahu potrebnom na vedenie a kontrolu agendy a dokumentácie k projektu: AutoCAD, Word, Excel podmienkou; MS Project, SketchUP, Adobe vítané

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Pružný pracovný čas
  • Sociálna politika – príspevok na stravu formou UP stravovacej karty, alebo priamo hotovosť na osobný účet
  • Multisport karta
  • Príspevok na dopravu
  • 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
  • Zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
  • Možnosť profesijného a odborného rastu (domáce a zahraničné konferencie a prednášky)
  • Školenia
  • Práca pre mesto  

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
1. motivačný list
2. životopis
3. Portfólio dokladujúce prax na absolvovaných projektoch (ideálne v elektronickej podobe, môže byť aj formou odkazu)

Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Počet rokov praxe

4

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Schopnosť pracovať samostatne aj tímovo
  • Samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť
  • Bezúhonnosť, integrita

Informácie o výberovom konaní

Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.

Žiadosť spolu s požadovanými prílohami doručte elektronicky najneskôr do 31.01.2025.